sobota, 15. maj 2010

preteklih 21 dni

se je mi je pripetilo veliko zanimivih ter veselih svati:

- za prvomajske počitnice sem ujel izvrstnih 5 srfaških dni na morju

-uspešno ZAKLJUČIL SREDNJO ŠOLO IZ ELEKTROTEHNIKE

-danes pa je po 14ih dneh zopet zapihala kar močna burja v Tržaškem zalivu in sem zopet srfal. Tokrat je bil obisk kar številčen, saj je bila to prva letošnja "topla" burja. Moram priznati, da je bila na vodi že kar malce gužva.
 Zgodila se je tudi nesreča v kateri je nekdo spustil jadro in s tem zadel nekoga, ki je bil pod njim in s tem utrpel hujši pretres možganov ter izgubo spomnina- POZIVAM VAS, da bodite v takih situacijah zelo pozorni na surfače, ki srfajo poleg vas, da bi se izognili takih nepotrebnim nesrečam!

Veter mi je bil  v zadnjih 14-ih dneh zelo naklonjen, saj je poskrbel da sem se lahko v miru učil za zadnja dejanja v šoli!

Sedaj pa le naj zapiha prava termika, burja ali jugoo ni važno kaj samo NAJ SE WINDSURFAA !!! (:

LP Žiga SLO91

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar