četrtek, 8. april 2010

7.4.2010- Preluka

V sredo sem se z Juretom odpravil na jutranji magični spot-Preluko. Ko sva prišla na spot je bilo vse mirno brez sapice vetra, nato pa je v 2-h minutah začelo pihati za mojega 5.3 Fireflya in pa seveda za mojo prostoslogaško lepotico JP 98 :)

V vodo sva šla ob 6. uri. Temperatura je bila okoli 3°C in odločil sem se uporabiti suho ION-ovo obleko kar se je izkazalo za izvrstno potezo, kajti druge fante in dekle je na trenutke malo zeblo.

Zaradi moje prve skrbi(matura) ta trenutek sva prišla iz vode točno ob 8:00:00, ker sem moral biti ob 9:55 v šoli v Ljubljani.

Ker sem se odpravil v Preluko sredi tedna sem pričakoval tja do 10 Ljudi na vodi- Na moje začudenje pa jih je bilo 20-30 tako, da sem že pomislil na pozne pomladanske Preluke, ko je na vodi za vikend tudi po 100 ljudi

Za vikend se zopet obeta obisk tega magičnega spota, ki se ga že veselim !

Do takrat pa Lep pozdrav

SLO91

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar