ponedeljek, 12. april 2010

11-12.4 Milje- Barkole

V nedeljo je bil prvotni plan da obiščemo prvič letos Tržaške Barkole, ko pa smo prispeli na spot so se možnosit za srfanje izjalovile, saj  zaradi nepojasnjenih razlogov ni pihal jutranji veter(termika)....Ob dobri družbi smo vstrajali vse do 9. ure, ko je padla odločitev, da se odpravimo v Milje( od trsta proti Ankaranu). Izbira je bila ravno pravšnja. V milje smo prispeli okoli 10. ure, in ravno takrat so se prvi že odpravlajli na vodo, večinoma z 4,7-6,0m2 velikimi jadri. Sam se sestavil 4,5 in se odpravil na vodo. Veter je bil izredno sunkovit, saj je bilo na momente preveč ali pa nič vetra. Kar mi je všeč pri tem spotu je da "čop" (majhen val) prihaja pod ugodni kotom za skoke v veter in podobne vragolijel. Srfali smo 2 uri in se nato odpravili nazaj v oblačno Ljubljano.

V ponedeljek pa sem se pravtako z Žanom odpravil ponovno V Barkole- Tokrat pa nam ga veter le ni zagodil, tako da smo imeli prav prijetno večerno seanso. Kar me je presenetilo je to, da je bilo v vodi polno meduz, katere so nam vzbujale strah pri padcu  v vodo =D heheh, Pihalo je za 4.5, kar močno.

Za mano sta dva izredno uspešna dneva, saj sem 2x srfal :) hehe Moram reči, da kar pogrešam srfanje dan za dnem-no pa saj bo kmalu konec moje šole in prišel bo že tako nestrpno pričakovan Oman !!

LP

Žiga SLO91

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar