torek, 31. avgust 2010

Poletje v Omanu( Masirah)

To poletje me je pot odnesla v Oman deželo puščav, kamel, vetra in predvsem popolnoma gladnih valov, ki nastanejo na otoku Masirah. Otok je od celine oddaljen dobro uro in pol vožnje s tamkajšnim trajektom. Na otoku so ljudje izredno prijazni ter gostoljubni- včasih še celo preveč.

V Oman odpravil z znanim izdelovalcem windsurf desk Markom Čukičem od katerega sem se hitro učil prvin jahanja valov. Valovi so počasni in položni tako da so idealni za učenje jahanja valov.

Sam sem rad zahajal na zavetrno stran otoka, kjer sem našel pravi raj- Zalivi s popolnoma ravno vodo.

V vodi najdemo veliko število delfinov in zelenih želv, na plaži pa ogormno školjh, ki se kar same ponujajo, da jih odneseš s seboj.

Skratka, zopet sem preživel prečudnovit mesec v odlični družbi !

LP Žiga SLO91

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar