torek, 23. marec 2010

Gajševci 20-21.3 ( Jugo )

Minuli vikend sem preživel odličen vikend na štajerskem in sicer sem glede na odlično vetrovno napoved odpravil na Gajševce( 40km od Maribora proti Murski soboti). Ker sem bil na spotu prvič nisem vedel kaj pričakovati tako, da sem se pustil presenetit in doživel prijetno presenečenje- Če odmislimo mrzlo in smrdečo vodo (okoli 10°C) je jezero pusitlo na meni pozitiven vtis tako, da ga nameravam ob naslednji ugodni napovedi zopet obiskati.

Ker je bil to prvi letošnji topel vikend (20°C), se je razumno na spotu pojavila vsa Slovenska "smetana" posebaj v nedeljo, ko bi lahko izvedli mali Slo style ! :)

V soboto sem vozil 3.9 The fly in JP freestyle 98, v nedeljo pa 4.5 firefly in 98l desko - JP-australia seveda.

Na jezeru je razmeroma konstanten veter, ki pa vsake toliko časa zanemja smer za kakšno stopinjo(°).

Skratka...vikend za nami je za sabo pustil 2 črtici v mojem Dnevniku, upam pa da jih naslednji vikend prinese vsaj toliko!! :)

ps.: zaradi težav z računalnikom v zadnjem času nisem objavil ničesar za kar se vam opravičujem!

LP Žiga

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar