Ker je leto 2010 že tu je prav, da predstavim novo Prydovo kolekcijo, ki jo uporabljam. Gre za 2 modela iz zelo široke palete jader, ki jo ponuja Neil Pryde® in sicer prosto slogaški model Firefly in pa najbolj redikalno izvedbo za jahanje valov The fly. Pravi test jadra pride spomladi, za sedaj pa samo razlike, ki so vidne že na prvi pogled in vam jih bom poizkušal opisati tu.
Za oba modela velja, da je to njuna 2. generacija izdelave in pomankljivosti iz lanskega modela (2009) so vsekakor pozitivno odpravljene. Največja sprememba je, da so prav na vseh »wave« in prosto slogaških modelih uporabili »kompaketen konc jadra« ( compact clew) , ki nudi jadru in jadralcu veliko večjo stabilnost, kontrolo in sigurnost pri vožnji v močnem ali sunkovitem vetru.
Letošnje barve so prav tako posebnost vseh Neil Pryde® modelov saj ni nikakršnega blaga, ki bi bil prilepljen na jadro ampak so ojačitve simeselno pobarvane tako, da pride do prav posebnega efekta ko svetloba posije skozi jadro.
Ojačitve so razporejene smiselno-tam kje je to potrebno in sicer širok pas ob jamboru in dvojne ojačitve ob spodnjem robu. Dovolj veliko je tudi okno skozi katerega ima srfač dogajanje okoli sebe pod nadzorom in pa niso pozabili na »varnostne oznake« na žepu jambora npr. »mast joint«(stičišče spodnjega in zgornjega dela jambora). Standardna je tudi že zanka na vrhu jadra, ki nudi pomoč predvsem pri razdiranju jadra. Mehkejša in bolj prijazna na otip pa je tudi zaščita, ki prekriva podaljšek in spodnji del jambora.
Lanski model(2009) je bil narejen za čisto idealne pogoje, kar se pravi konstanten veter in v primeru jahanju valov čim bolj pravokotna smer vetra na sam val. Ob refulastem vetru(npr. Karpathos-chicken bay) pa jadro ni bilo več idealno, kajti skozi vse »vetrne luknje« prav zaradi premalega profila pač nisi prišel. Letos (2010) pa so jadru dodali nekoliko profila in s tem omogočili jadralcu, da ob takih refulastih pogojih s »pumpanjem« pride skozi te luknje. Vse velikosti modela imajo po 4 letvice, kar pripomore k izredno lahkemu jadru. Jadro je izredno primerno tako za prosti slog, kot seveda za jahanje valov čemu je tudi prvotno namenjeno.
Firefly: (4,5 5,3)
Ali po domače »super gud« prosto slogaško jadro katerega krasi maksimalna okretnost tako na ravni vodi kot na valu, kratek po loku in lep po izgledu….kaj si lahko še želite? »Super« široke ojačitve ob jamboru ? Celoten spodnji rob je izredno kompakten in za razliko od lanskega leta so jadru odvzeli malo profila in jadru s tem dodali okretnost samega jadra.
Torej z zagotovostjo lahko trdim, da so letošnji Neil Pryde® modeli zopet nekaj posebnega saj so s svojim izgledom, kakovostjo izdelave ter tehnično dovršenimi modeli na prav vseh področjih srfanja še vedno vodilna znamka v izdelavi jadr.
Za morebitne kupce modelov, ki jih sam uporabljam ponujam testno vožnjo. Kontaktirate me lahko na e-mail: zigakorenc@hotmail.com
Prav posebna zahvala gre Surfshopu(www.surfshop.si) iz Ljubljane, ki mi je jadra ponudila za celoletno vožnjo.
Želim vam srečno, veselo in vetra polno leto 2010,
LP Žiga Korenč SLO 91
lej k ma Žiga=D kr svoj blog =D kok luštn!!! =P
OdgovoriIzbrišiaja pa napiše se s srfanjem ne z srfanjem =D
OdgovoriIzbrišibo treba bl u šoli puslušat!!!