sreda, 30. december 2009

Sezona 2009 je končana

Danes smo se odpravili na otok krk in zaključili sezono z NATEGOM :) tudi ta mora biti v statistiki.

Skratka letos sem naredil 114 črtic večinoma označene z + (plus) , kar pomeni, da sem se imel v sezoni 2009 suuper, fino, fajn na vodi s prijatelji.....spomladi sem bil z Milošem(SLO217) na Fuerti....poleti na Karpathosu....jesen pa sem prežulil doma, kar se je še eno leto izkazalo za odlično potezo. :) no seveda bolša izbera bi bila Jeri ampak imam letos še obveznosti v šoli tako, da je tudi to razlog zakaj surfam bolj na Jadranu.

Prihaja leto 2010 in z njim moja matura v šoli, kar pomeni, da se bom po Uspešno opravljeni maturi takoj odpravil na avanturo v Egipt. Do njega pa bom po vsej vrjetnosti srfal pri nas - Že komaj čakam naslednjo napoved, da se bodo lahko ponovno žačele nabirati črtice :)

ah ja, do takrat  pa bom na tem blogu..

LP Žiga SLO 91

3 komentarji:

  1. Gdaj se pa sezona dvejst deset začne???? a nebi biu že cajt

    OdgovoriIzbriši
  2. pa sej je blo ot objavlen pred novim letom....a ni blo ??

    OdgovoriIzbriši
  3. je je blo ja sam sej še nis letos furu al si že

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar